Kelayakan Piala Dunia 2022 & Piala Asia 2023: Indonesia 2-3 Malaysia | Astro Arena

Dunia Sukan
Spread the love

Klik Disini Cara Buat Duit Dengan Handphone RM450/Hari Automatik

Klik Disini Cara Buat Duit Online Dari Rumah Meledak RM300/Hari Senang!

Klik Disini 7 Cara Buat Duit Dari Rumah Tanpa Modal 2021

Klik Disini 5 Rahsia Buat Duit Online Percuma Ledak RM100/Hari

85 thoughts on “Kelayakan Piala Dunia 2022 & Piala Asia 2023: Indonesia 2-3 Malaysia | Astro Arena

  1. Indonesia ngak akan tau gimana rasanya dibaling batu tapi gempa bumi dan tsunami akan menyedarkan mereka…dan Malaysia tetap akan membantu saudara kita di indonesia…kerna itu yang di ajarin Islam..sejahat mana pun orang itu, jangan lah kamu melakukan kejahatan kepadanya, berbuatlah baik dengannya..kerna perbuatannya akan dihitung di akhirat..peace

    1. @Bendang Lah Bendang Tagah Dek Lareh kalau malas kenapa masih ramai tki indo sini kamu datang lihat sendiri ya.. Dan satu lagi kalau boleh jangan suruh dorang masuk secara haram ramai sudah kena tangkap di sini.. Dan satu lagi suruh presiden kamu claim tki indo yang kena tangkap di sini..Dan terima kasih..

    2. @Bendang Lah Bendang Tagah Dek Lareh Bikin malu saja kamu komen macam itu sebab nati saya kasih nampak chat kamu sama teman yang dari indo ya..

    3. @norman official
      dan suruh jugalah warga-warga kau jgn berkunjung ke kampung kami! dasar tukang klaim kenusantaraan!

    4. @norman official ololololooo kak ros sedang mengadu domba wkwkwk… negara mabuk agama wkwk

  2. Aku asal aceh. Tapih dari dulu selalu sokong malaysia. Nasib baik lah menang lagi semalam di kandang lawan. Tahniah malaysia.

    1. Iya… Mmg kebayakan Aceh lebih sokong Malaysia. Rumpun Melayu terdekat. Hubungan Aceh dengan semenanjung tanah Melayu mmg tak blh dinafikan. Bahkan riau lingga pernah diperintah oleh Sultan Johor bersama Sultan Pahang.

      Tapi tulah .., Sayang, Sumatera tidak berkabung dengan Tanah Melayu Malaysia. Walhal kita satu bangsa Melayu. DNA sama. Jakarta yg dpt Seluruh Sumatra. Kalau lah Sumatera satu negara dengan Malaysia kan Bagus.

  3. the referee is blind keep helping Indonesia, not giving penalty for Malaysia even already get tackle inside the penalty box or handball. By the way, what a comeback for Malaysia

  4. Walaupun malaysia selalu kena ejekkan di indonesia..malaysia selalu menang lawan dengan indonesia..(TAHNIAH MALAYSIA)..maaf kalau ada kesalahan ejaan..salam dari wilayah pattani🇹🇭

    1. WOY ANJING YANG EJEK DULU MALAYSIAL ANJING DI BUKIT JALIL, DI BALAS KOK GA TERIMA WKWK KATANYA MACAN KOK KOYAK WKWKWKWK

  5. Goal last sumareh sumpah goosebumps gila, time tu tgok ramai2 mmg jerit puas hati gila, mak aku yg tak minat bola pon jerit hahaha

    1. @Tommy Tommynelson maju palamu militernya aja masih lebih unggul Indonesia medali olahraga masih banyak Indonesia dahlah jangan bikin masalah 😌

    2. @athallah akhtar udh, Jgn maluin negara jir. Indonesia “maju” lol .Ekonomi kucar kacir, korup berleluasa. Maju dri mana? Indihome aja gk stabil yg miskin makin banyak. Udh lh. Ga usah bilang Indonesia maju . Jokowi dnger Indonesia maju jdi kejang2 giginya.

  6. Aku masih ingat Apek ckp masa AFF 2010 ngan Sukan SEA 2011….

    ” Ini yg korang kasi kat kiteorg, ok.. kita tunjuk kat padang.. ”

    Apek punya ‘Curse’ masih berbisa…

    1. @Kerry Herry Astaghfirullah,ini lah manusia akhir zaman, suka buat dosa, fitnah, macam-macam la lagi,ingat..dunia ni hanya sementara, akhirat tempat yang kekal selama-lamanya, kalau nak buat fitnah dekat orang lain, cermin diri dulu,semua orang dalam dunia ini tak sempurna, ingat satu perkara ni, apa yang awak buat selama ni,satu dunia boleh tahu dekat akhirat nanti, jangan masa tu la baru nak minta tolong,nak minta maaf, tapi dah terlambat.Gunakan masa yang terluang sekarang ni untuk bertaubat ,saya cuma nasihat sebelum awak terlambat..

    2. @Kerry Herry haih,kenapa la zaman sekarang ni, semua orang suka buat dosa. Tak apa la kalau awak nak teruskan macam ni.Saya dah nasihatkan awak. Jangan sampai suatu hari nanti awak akan menyesal tau,kalau bukan hari ini,percayalah,awak akan menyesal suatu hari nanti..(Ingat Sebelum Terlambat)

    3. @Kerry Herry dik…..baru lepas keluar hospital mental ke? Saje tanya sebab tengok mcm kurang waras😅

    1. pnyokong malaysia skit nk brgegar mcam mana bro🤣kau tngok pnyokong dorang satu stadium brsorak lompat2 mmg brgegar la kamera

  7. Aku datang sini balik sebab nk tngok gol yng syafiq cetak wehh, sebak dngar keluarga dia accident🥺😭, salam takziah

  8. Jom angkat tangan doakan bro syafiq ahmad semoga beliau cepat recover dan dapat menyinar kembali dalam squad harimau malaya..

  9. Tahniah pemain bola sepak Warganegara Malaysia. Tahniah Malaysia, Tahniah! Malaysia legend!!! 🇸🇬🇲🇾🇸🇬🇲🇾🇸🇬🇲🇾

  10. Tahniah pemain bola sepak Warganegara Malaysia. Tahniah Malaysia, Tahniah! Malaysia legend!!! 🇸🇬🇲🇾🇸🇬🇲🇾🇸🇬🇲🇾

    1. Sudahlah kalian berkelahi gara gara sepak bola kalian sampai berkelahi ingat Indonesia dan Malaysia itu saudara serumpun.salam dari Indonesia 🇮🇩

    1. @alex noel jaks9n Aku marah kalau mereka bakar Al Quran atau hina islam.tak kesah la bendera tu Di bakar Ka Di kencing Ka,ianya tidak akan menyakiti sesiapa mahupun keluarga ku kecuali hati orang yang tidak melihat kehidupan nya selepas mati.bersabar jala bro,seksaan Allah lebih perih!!!biar Allah la yang balas

    2. @alex noel jaks9n diorang pijak dan bakar bendera kita sebb protes. Ad kes haritu dekt screen tv,bendera diorang terbalik. Aku pun x tau orng buat template tu sngaja atau x terbalikkan bendera diorang

  11. Tahniah pemain bola sepak Warganegara Malaysia. Malaysia memang Kuat. Malaysia Is Legend! Salam dari Singapura untuk Warganegara Malaysia. 🇸🇬🇲🇾🇸🇬🇲🇾🇸🇬🇲🇾

    1. @ILHam Suash19 Singapore pura pura suka sama malaysia karena ada maunya, yg jelas orang Singapura sukanya sama chinase malaysia bukan melayu, ini fakta, orang India pun yg duduk di Malaysia sukanya sama Cina bukan melayu orang India pura pura suka sama melayu karena mereka duduk di tanah Melayu kasihan sekali melayu malaysia di tipu imigran

    2. @ILHam Suash19 kebanyakan orang Melayu Singapura berasal dari Indonesia mereka takut mengakuinya karena hubungan Indonesia dan Cina kurang harmonis, coba kmu lihat sejarah klo tak percaya, presiden Singapura pertama keturunan Minangkabau

    3. @ILHam Suash19 melayu malaysia pun banyak keturunan Indonesi, suku melayu di malaysia di buat buat masak suku Aceh di suruh jadi suku Melayu perdana menteri najib razak pun keturunan Bugis di suruh jadi suku Melayu ada ada aja malaysia suku Melayu cuma di buat buat tidak asli

  12. Tahniah Malaysia. Salam dari Singapura untuk Warga Malaysia. Malaysia Menang Goal 3, Indonesia kalah Goal 2. 🇸🇬🇲🇾🇸🇬🇲🇾

  13. Bila lagi la nak tengok Malaysia main kat bukit jalil.Dengan suasana crowded sebelum gamenya,hmm rindu betol.Harap cepatla habis covid ni.Selamat Hari Raya salam pkp 3.0z

  14. Siapa datang sini lepas tengok Malaysia kalah 4-0 dengan UAE 🙋🏼‍♂️ Rindu time ni, takda Covid 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *